فیلم مخصوص جوکر در دست ساخت است.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
18:7
شنبه 18 شهريور 1396

یکی از برترین کاراکترهای تمام اعصار کتاب‌های کمیک بالاخره یک فیلم مستقل خواهد داشت که هیچ ارتباطی به دیگر فیلم‌های دی‌ سی ندارد و مشخصا بازیگر شخص جوکر، جرد لتو نخواهد بود. این فیلم ادای احترامی خواهد بود فیلم‌های دهه‌ هشتاد مارتین اسکورسیزی که خود او نیز نظارت مستقیم بر پروژه دارد و همین نکته جذابیت خبر ساخت فیلم جوکر را دو چندان کرده است.

فیلم جوکر در مراحل اولیه‌ی فیلمنامه‌نویسی است و تاد فیلیپس و اسکات سیلور (فیلمنامه‌نویس‌های سری The Hangover و فیلم 8Miles) مشغول قلم زدن فیلمنامه‌ی جوکر هستند. تاد فیلیپس هم کارگردان فیلم خواهد بود و در کنار اسکورسیزی، به عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهد داشت. فیلم Joker یک اثر تاریک، خشن و سنگین خواهد بود که در اوایل دهه ۸۰ گاتهام اتفاق می‌افتد و قرار نیست شبیه یک فیلم دی‌سی باشد و بیشتر به فیلم‌های اسکورسیزی از آن دوران مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «سلطان کمدی» می‌ماند.

با توجه به این توضیحات به نظر می‌رسد با یک فیلم حسابی طرفیم و با اینکه سازنده‌ی سری The Hangover سکان هدایت آن را به دست گرفته، اما حضور کسی مثل مارتین اسکورسیزی پشت فیلم اعتبار بسیاری به آن می‌دهد. همچنین فیلم در هیچ‌کدام از سری‌های فعلی دی‌سی نخواهد بود و بار دیگر شاهد بازیگر جدیدی در نقش جوکر خواهیم بود. جرد لتو جدیدترین جوکر سینماست که در فیلم بدساخت Suicide Squad حضوری نه چندان بلند داشت و اگر قسمت دوم فیلم ساخته شود، باز هم در شمایل جوکر بازخواهد گشت اما حضور او در فیلم Harley Quinn تایید شده است. داستان منشا شکل‌گیری شخصیت جوکر بدین معناست که با یک بازیگر جوان‌تر طرفیم اما اینکه چه کسی دیوانه‌ی گاتهام شود، به این زودی‌ها مشخص نخواهد شد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 442
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 442

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر